صنعت روز

اتوماسیون صنعتی

صنعت روز

اتوماسیون صنعتی

استابلایزر

 استابلایزر


با پیشرفت صنعت در اوایل دهه 1900 ، بخش های مختلف دولت ایالات متحده تحقیقات و مطالعات مربوط به صنایع مختلف و کارکردهای مختلف آنها را آغاز کردند. هدف این بود که اطلاعات را تکمیل کنیم تا تصمیمات مهمی در مورد تسهیلات ، سرمایه گذاری ها و مقررات لازم برای حمایت بیشتر از رشد صنعتی گرفته شود. اما به دلیل عدم وجود استانداردهای تعیین شده ، هر بخش با استفاده از متدولوژی خود به کار خود پایان داد. تلفیق اطلاعات در منابع مختلف به یک چالش تبدیل شد. طبقه بندی استاندارد صنعتی ( SIC ) از این رو به عنوان یک سیستم طبقه بندی یکنواخت ارائه شده است ، با هدف نمایندگی صنایع عمده ، زیر طبقه و عملکرد / محصول خاص و به طور رسمی در سال 1937 تصویب شد.

کدهای SIC چگونه کار می کنند؟

بسته به گروه صنعت ، محصول یا عملکرد ، کدهای SIC به گونه ای طراحی شده اند که یک کد SIC تنها می تواند برای چندین شرکت و شرکت اعمال شود. به عنوان مثال کد SIC "0115" جزئیات و طبقه بندی های مختلفی را به شرح زیر نشان می دهد:

· دو رقم اول "01" نشان دهنده گروه اصلی ("تولید محصولات کشاورزی - محصولات زراعی")

· سه رقم اول "011" زیر گروه صنعت ("دانه های نقدی") را نشان می دهد که شامل گندم ، برنج ، ذرت و غیره می باشد.

· کل کد 4 رقمی "0115" یک گروه خاص را نشان می دهد ("ذرت")

اگر داده های مربوط به تحقیق با کد چهار رقمی فوق نشان شده باشند ، طبقه بندی داده ها در سطوح مختلف آسان می شود. برای مثال:

· تولید کل محصولات زراعی در سال 2013 در آریزونا چقدر بود؟ به سادگی سوابق مطابق با دو رقم اول کدهای SIC را به عنوان "01" (یا کد رقمی 4 رقمی SIC = "0100") و ایالت = "آریزونا" و سال = "2013" بکشید.

· چه تعداد مشاغل در بخش "دانه نقدی" (شامل گندم ، برنج ، ذرت ، سویا و غیره) در انگلستان فعالیت می کنند؟ به سادگی سوابق مطابق با سه رقم کد SIC را به عنوان "011" (یا کد رقمی 4 رقمی SIC = "0110") و کشور = "UK" بکشید.

· برای دانستن اینکه چه تعداد شرکت در یوتا تولید ذرت ثبت شده است ، باید به سادگی گزارشی تهیه کنید که دارای کد 4 رقمی کد 010115 باشد.

موارد استفاده و مزایای کدهای SIC

سلسله مراتب ساختاری کدهای SIC با نوع گسترده صنعت (دو رقم) شروع می شود و بیشتر به زیر صنایع (سه رقمی) محدود می شود و در نهایت با اشاره به تخصص خاص (چهار رقم). با استفاده از همان کد SIC (0115 - Corn) ، دو جمع آوری کننده داده - یکی از مزارع پیمایشی در حومه شهرها مبنی بر اینکه چه مقدار ذرت در فصل آینده توسط کشاورزان کاشته شده است ، و دیگری در بازار محلی که قیمت فروش ، عرضه و تقاضا را دنبال می کند. تولید ذرت فعلی - قادر به ادغام داده های خود به طور یکنواخت بودند.

استفاده از این کدهای استاندارد استاندارد ، گزارش دهی آسان ، تجزیه و تحلیل داده ها و تصمیم گیری برای سرمایه گذاری های آینده و سایر پشتیبانی های لازم را تسهیل می کند.


چالش های کدهای کالیفرنیا

کدهای SIC اگرچه در ابتدا بسیار مفید بودند ، اما در مورد عدم تطابق ، توصیفات همپوشانی و مبهم و دامنه محدود بودن در دسترس بودن کد طبقه بندی آنها (به دلیل تنها دو رقم ، و به دنبال آن یک رقم برای هر دسته اضافی) قرار گرفت. این محدوده افزودن صنایع و کارکردهای نوظهور را محدود می کند.

 

استابلایزر

ما از Stabilizer Voltage Voltage با خنک کننده با سه فاز هوای دقیق استفاده می کنیم که از فناوری خنک کننده هوا استفاده می شوداینها به اصلاح دقیق و مداوم تأمین ولتاژ برای عملکرد بهتر کمک می کنددامنه ما به خوبی طراحی شده است از سیستم تنظیم مجدد خودکار و جلوگیری از تک مرحله.

این تثبیت کننده های خنک کننده هوا برای ویژگی هایی مانند:
تصحیح سریع ، پایدار و دقیق ولتاژ در نظر گرفته شده اند.
ولتاژ خروجی متعادل ، صرف نظر از عدم تعادل ورودی.
ولتاژ خروجی ثابت ، با وجود تغییرات جریان بار.

خرید استابلایزر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد