صنعت روز

اتوماسیون صنعتی

صنعت روز

اتوماسیون صنعتی

منبع تغذیه با کیفیت و ارزان بخرید

منبع تغذیه


منبع تغذیه به چه معنی است؟

منبع تغذیه مؤلفه ای است که حداقل یک بار الکتریکی را تأمین می کندبه طور معمول ، این نوع انرژی الکتریکی را به دیگری تبدیل می کند ، اما ممکن است یک شکل متفاوت انرژی - مانند خورشیدی ، مکانیکی یا شیمیایی - را به انرژی الکتریکی تبدیل کند.

منبع تغذیه قطعات الکتریکی را برای قطعات فراهم می کنداین اصطلاح معمولاً مربوط به دستگاههایی است که در این قطعه کار می کنندبه عنوان مثال ، منبع تغذیه کامپیوتر جریان AC را به جریان DC تبدیل می کند و به طور کلی در قسمت پشتی کامپیوتر ، به همراه حداقل یک فن قرار دارد.

منبع تغذیه همچنین به عنوان منبع تغذیه ، آجر برق یا آداپتور برق شناخته می شود.


منبع تغذیه 12 ولت 6 آمپر


بیشتر منبع تغذیه کامپیوتر همچنین دارای سوئیچ ولتاژ ورودی است که بسته به موقعیت جغرافیایی می تواند بر روی 110 ولت / 115 ولت یا 220 ولت / 240 ولت تنظیم شوداین موقعیت سوئیچ به دلیل ولتاژهای مختلف نیرو که توسط پریز برق در کشورهای مختلف تأمین می شود بسیار مهم است.

در حال حاضر بیشتر رایانه ها از منبع تغذیه حالت روشن استفاده می کنند که جریان AC را به ولتاژ DC تغییر می دهداین ولتاژ را می توان به صورت الکترونیکی روشن و خاموش کردمنبع تغذیه با حالت خاموش نیز می تواند خود را خاموش کند قبل از آسیب دیدن هنگام تشخیص کوتاه.

بیشتر منبع تغذیه رایانه شامل تعدادی منبع تغذیه شده است که بطور مستقل با تولید یک ولتاژ واحد کار می کننداینها به هم مرتبط هستند ، به طوری که در صورت بروز خطای رایانه ، آنها به عنوان گروه تعطیل می شوند.


منبع تغذیه ۲۴ ولت ۱۰ امپر


منبع تغذیه یک جزء سخت افزاری است که انرژی لازم را برای یک دستگاه الکتریکی تأمین می کند. این نیرو را از یک پریز برق دریافت می کند و جریان را از AC (جریان متناوب) به DC (جریان مستقیم) تبدیل می کند ، این همان چیزی است که کامپیوتر نیاز دارد. همچنین ولتاژ را به مقدار کافی تنظیم می کند ، که به کامپیوتر امکان می دهد بدون گرم شدن بیش از حد صاف عمل کند. منبع تغذیه بخشی جدایی ناپذیر از هر رایانه است و باید بطور صحیح کار کند تا سایر قسمتها نیز کار کنند.

شما می توانید منبع تغذیه را در یک واحد سیستم با پیدا کردن ورودی که سیم برق به آن وصل شده است ، بیابید . بدون باز کردن رایانه ، این به طور معمول تنها بخشی از منبع تغذیه ای است که مشاهده خواهید کرد. اگر قرار بود منبع تغذیه را از بین ببرید ، به نظر می رسد مانند جعبه فلزی با یک فن در داخل و برخی از کابل های متصل به آن است. البته ، شما هرگز مجبور نیستید منبع تغذیه را بردارید ، بنابراین بهتر است در مورد آن را رها کنید.

در حالی که بیشتر رایانه ها دارای منبع تغذیه داخلی هستند ، بسیاری از دستگاه های الکترونیکی از دستگاه های خارجی استفاده می کنند. به عنوان مثال ، برخی مانیتورها و هارد دیسک های خارجی دارای منبع تغذیه ای هستند که در خارج از واحد اصلی قرار دارند. این منبع تغذیه مستقیماً به کابل وصل شده به دیوار متصل می شود. آنها اغلب شامل کابل دیگری هستند که دستگاه را به منبع تغذیه متصل می کند. برخی از منبع تغذیه ها ، که معمولاً به آنها "آداپتورهای AC" گفته می شود ، مستقیماً به پلاگین متصل می شوند (که می تواند آنها را در جایی که فضا محدود است ، دشوار سازد). هر دو این طرح با جابجایی منبع تغذیه در خارج از دستگاه ، امکان کوچکتر یا براق تر بودن دستگاه اصلی را فراهم می آورد.